Penaja Utama Blog Ini

Ahad, 8 Mei 2011

Inspirasi Daripada 20 Blogger Terbaik Di Malaysia


Salam hormat blogger sekelian.

Malam ni aku terjumpa artikel berkaitan dengan 20 blogger terbaik daripada blog Faizal Fredley.Sumber asal adalah daripada blog 2dayblogger.Aku rasa korang mesti kenal dua orang mamat ni.

Walaupun artikel ni ringkas tapi menjadi pencetus semangat kepada bloggeryang newbie seperti aku ni.Visitor bukannya banyak seperti dorang.Sabar aje la.

Tapi kita boleh belajar daripada mereka yang pakar sebelum menjadi pakar.Betul x

Celoteh panjang lak mamat sorang ni.

Korang boleh lihat senarai blogger ni.Jauh panggang daripada api.Aku rasa korang fahamkan.

  1. beautifulnara.com, Alexa Rank = 63
  2. ohbulan.com ,Alexa Rank = 123
  3. blogserius.blogspot.com,Alexa Rank = 153
  4. papagomo.com,Alexa Rank = 171
  5. milosuam.blogspot.com,Alexa Rank = 184
  6. 2Dayblogger.com,Alexa Rank = 211 
  7. Oh! Artis,Alexa Rank = 221
  8. ohtidak.com,Alexa Rank = 240
  9. tukartiub.blogspot.com,Alexa Rank = 243
  10. amanz.my,Alexa Rank = 252
  11. gerakan-anti-pkr.blogspot.com,Alexa Rank = 268
  12. cikepal06.blogspot.com,Alexa Rank = 280
  13. benashaari.com,Alexa Rank = 296
  14. Denaihati,Alexa Rank = 314
  15. parpukari.blogspot.com,Alexa Rank = 319
  16. Pencinta Merah…The Red Lover…The Red Diva,Alexa Rank = 327
  17. Anwar Ibrahim,Alexa Rank = 336
  18. Hidup Biar Sedap ,Alexa Rank = 338
  19. ar-rifke ,Alexa Rank = 351
  20. Faizal Fredley ,Alexa Rank = 362
Selamat beamal :)





14 ulasan:

  1. terbaek top blogger. memang power rank trafik mereka

    BalasPadam
  2. Bagus maklumat niee. makasih sobat..



    Burung Walit

    BalasPadam
  3. terbaik laa...
    usaha tangga kejayaan...

    BalasPadam
  4. bilalah blog saya nak macam diorang.kena usaha keras ni

    BalasPadam
  5. Banyak yang kena belajar ni

    BalasPadam
  6. blog atas tu semua tertinggal simbol 'k'

    semua tu masih ribu-ribu lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana ada tertinggal k....tu ranking di malaysia....kalau di dunia baru ada k....contoh beutifulnara tu memang di tangga ke 63 malaysia..bukan 63k....

      Padam
  7. rase mcm mustahil aku nk dpt mcm dieorng ni..hehe

    BalasPadam
  8. baru belajar2 berblogging ni, masih byk kelemahan dan kekurangan huhu....

    BalasPadam
  9. best ar..bolg aku pown tak macam nie..almaklum ler baru berjinan-jinak dengan blog nie semua..haha..kalau sapa tengok blog aku mesti gelakan aku..conform ar...so tak payah tengok..kuikui...saja nak komen..blog diorg memang TERBAIK wok

    BalasPadam
  10. memang semua blog terbaiklah.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...