Penaja Utama Blog Ini

Khamis, 24 Februari 2011

Bayar Sekarang!

Assalamualikum rakan blogger yang dikasihi!


Kalau sepintas lalu korang baca tajuk di atas nampak macam mendesak atau menyuruh membuat sesuatu perkara dengan kadar segera.Apa yang kecoh sangat ni suruh orang bayar.


Apa yang kena bayar?


Kalau korang nak tahu,tengok muka 3 hulubalang dekat bawah ni...hohoho
Muka nampak macam ganas jer.Sebelum dorang naik angin,baik korang buka kuda-kuda dulu.hehehe.Aku yakin korang mesti kenal punyer.Asyik-asyik muka glamour dorang kuar dalam kaca TV 3,TV 9,TV 1 & 2




Tapi korang jangan takut!Aku kan ada :)


Dari sumber yang aku perolehi adalah tepat dengan kenyataan ketiga-tiga hulubalang ni.Kalau korang ada saman,bayarlah daripada sekarang.Kalau tak ada duit sangat-sangat,pinjamlah dulu daripada kengkawan ker.


Ini bukan cobaan..Ini betul-betul punyer citer!


Pembayaran boleh dilakukan sebelum 28 Febuari 2011.Kalau tak,nama korang boleh disenarai hitamkan.


Korang boleh buat pembayaran secara dalam talian,di kaunter agensi jabatan di atas & cawangan pos seluruh negara.


Ingat tu!



5 ulasan:

  1. ntah-ntah aku pun xbayar lagi...hehe

    BalasPadam
  2. tue betul...bayar jgn tak bayar.....

    BalasPadam
  3. Hari ni last la nak jelasakan pembayaran saman :)

    BalasPadam
  4. Tanggung jawab kita bersama...kalau wat salah kena lah bayar kan!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...