Penaja Utama Blog Ini

Rabu, 2 Mac 2011

Mudah.My Laman Jualan Paling Poupular Di Malaysia



Apa khabar rakan-rakan blogger seantero Malaysia?

Hari ni Dunia Blog ingin berkongsi serba sedikit mengenai laman web paling popular & digemari oleh rakyat di Malaysia ni.Rata-rata penduduk Malaysia memang tahu akan kewujudan Mudah.My sebagai pusat jualan online,samada untuk barang-barang yang baru mahupun barang-barang terpakai.

Serba sedikit info yang aku tahu ialah,dahulunya laman ini menggunakan domain mudah.com.my sebelum bertukar kepada mudah.my sehingga kini.Untuk pengetahuan korang laman web jualan ini juga antara yang paling ramai pengunjung di Malaysia,selain laman sosial Facebook,Maybank2u & Utusan Malaysia.

Antara barang-barang yang menjadi carian pilihan tertinggi adalah seperti Handphone,Kereta,Rumah & Hartanah.Selain Mudah.My,laman-laman web jualan yang menyediakan maklumat mengenai produk barangan adalah seperti:


Sila klik link di bawah untuk pergi ke halaman web

1) Majalah.com                      
2) Lelong.com.my                 

Semoga info yang sedikit ini dapat membantu korang yer :)

Kalau nak lebih tahu teknik & strategi nak jual produk,boleh dapatkan panduan lengkap mengenai Mudah.My.Aku cadangkan korang ebook Mudah.My...Klik DiSini




3 ulasan:

  1. ok jga ada blog ni. tapi napa ramai penjual barang2 terutamanya dai sandakan, tawau dan kl banyak yang menipu..? semalam saya telah menempat samsung galaxy s2 dari sulaiman bin allan berasal dari taman mawar sandakan. setelah urusan jual beli di persetujui saya pun bank in duit ke dalam giro bsn milik sulaiman bin allan sebanyak rm800. dan beliau jga telah mengirim barangan tersebut melalui tung ma jam 8 malam. tetapi bila saya menerima bungkusan tersebut pagi tadf apa yang saya terima adalah tfn jenis CSL yang telah rosak. sbenarnya sudah 3 kali saya kena tipu dengan org dari tawau dan sandakan ni.. mcmna pendapat kamu untuk pantau dorg ni

    BalasPadam
  2. Wt report polis under acc.bank no.sbb u masukkn duit dlm acc.bank no. Kite sme2 bnteras penipu2 ni.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...