Penaja Utama Blog Ini

Ahad, 5 Jun 2011

Imam muda Nabil


Assalamualikum rakan blogger sekelian

Sudah lama blog ni tak berudate.Faham-faham je lah nak berblog ni perlu komitmen yang tinggi.

Kadang-kadang dengan komitmen dengan keluarga,kerja dan pelbagai masalah lain yang tak dapat dielakkan.

Tapi hari ni aku gagahkan gak nak berblogging.Dengar citer Nabil sekarang ni dalam proses pemulihan kerjaya dan dirinya.

Sebelum ni yang kita selalu dengar  mengenai gosip mengenai beliau.Manusia tak semuanya sempurna.Sedikit sebanyak tak lari daripada melakukan kesilapan.

Biasanya kita dengar Nabil Raja Lawak hanya beraksi di pentas saja.Tapi berlainan pula cerita Nabil Raja Lawak mengimamkan jemaah di surau.

Alhamdulillah Nabil dah berubah.Untuk cerita selanjutnya boleh layari DISINI

2 ulasan:

  1. kdg2 ade kebaikan dlm diri seseorng tu..

    BalasPadam
  2. baguslah begitu...hope biorlah selama lamanye...
    huhuhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...